نماینده بیجار گفت: از ابتدا کاملا مشخص بود که از دل برجام برای ما چیزی بیرون نمی‌آید چرا که آمریکا و متحدانش به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: اولین اصلی که باید امسال مد نظر قرار گیرد، پرهیز از شعار محوری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه همانطور که در شعار سال هم آمده اقتصاد مقاومتی باید بیشتر به سمت اقدام و عمل حرکت کند، ‌اظهار داشت: برای رسیدن به این مرحله مجلس باید موانع و کاستی‌های قانونی را رفع کند و دولت نیز باید در مواردی که لازم است تغییرات ساختاری ایجاد کند.

** دولت و مجلس شعارمحورند تا عملگرا

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته مجلس و دولت در پیروی از اقتصاد مقاومتی بیشتر شعار محور بودند تا عملگرا تصریح کرد: امیدوارم امسال با عنوان سال برخورد شعاری صورت نگیرد و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه اجرا شود.

بیاتیان با تاکید بر اینکه باید اولویت اصلی‌ دولت اجرای اقتصاد مقاومتی باشد تصریح کرد: علاوه بر این مجلس نیز باید در کنار دولت و با وحدت و همگرایی به این شعار جامه عمل بپوشاند.

** از دل برجام برای ما چیزی بیرون نمی‌آید


نماینده بیجار در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به عهدشکنی‌های پسابرجامی غربی‌ها گفت: از ابتدا نیز کاملا مشخص بود که از دل برجام برای ما چیزی بیرون نمی‌آید چرا که آمریکا و متحدانش به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

بیاتیان ادامه داد: با شرایط فعلی که طرف غربی مدام و به عناوین مختلف زیر تعهداتش می‌زند، باید گفت که مطمئنا تحریم‌هایی هم که روی کاغذ برداشته شده باز خواهد گشت.

نماینده بیجار با بیان اینکه باید تکیه اصلی ما بر توانایی‌های داخلی‌مان باشد، خاطر نشان کرد: با همه این اوصاف هیچ چاره‌ای نداریم جز اینکه خودمان را از درون و به ویژه از بعد اقتصادی قوی کنیم و در کنار آن با وحدت و همگرایی از بحران‌ها و پیچ‌های خطرناک عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار