سرمربی تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تشکل تیم ملی بانوان در سال جدید در اولویت قرار دارد.

عیسی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: طی جلساتی که با حضور مسئولان فدراسیون و هیات های استانها برگزار شد استعدادیابی در بخش بانوان انجام و تیم ملی بانوان نیز تشکیل شود تا در هر دو گروه بانوان و مردان در پارالمپیک 2020 حضوری فعال داشته باشند و همچنین تصمیم داریم در این راستا همایشی با عنوان استعدادیابی برگزار کنیم.

وی افزود: براساس رکوردگیری  و عملکرد ورزشکاران در اردوی سوم ، اسکی بازان را در دو رشته آلپاین (در بخش بزرگسالان )و اسنوبرد (در سه رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان) گروه بندی کردیم .

شمشکی همچنین ادامه داد: جواد سولقانی ،سید احمد جعفری، و حسن میرزایی از استان البرز در بخش بزرگسالان آلپاین،سید مهدی مهدی زاده، سید امیر رضوانی، کویر اصلانی از استان های آذربایجان شرقی و غربی در بخش جوانان  و ابوالفضل خطیبی از مازندران ، علی رحیمی از فارس در رده نوجوانان و حسین سولقانی از البرز و یاسر شیرازی و عرشیان لطیفی از تهران در بخش بزرگسالان در رشته اسنوبرد گروه بندی شدند و بعد از این در رشته تخصصی خود در اردوها حاضر می شوند.

سرمربی تیم ملی اسکی جانبازان در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی تشکیل تیم اسکی جانبازان و معلولین کسب سهمیه پارالمپیک 2020 است و در نظر داریم با برگزاری اردوهای آمادگی و حضور در مسابقات تدارکاتی با سایر کشورها با حمایت فدراسیون به این دست یابیم
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار