فرمانده انتظامی بروجرد گفت: وقوع سرقت در ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان کاهش 25 درصدی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ دلیری افزود: کشف سرقت در این شهرستان در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 107 درصدی داشته است.

وی 27 اسفند ماه را آغاز اقدامات نوروزی نیروی انتظامی در سراسر کشور خواند و گفت: اقداماتی نظیر افزایش گشت‌ها و هدفمند کردن آنها افزایش کشف سرقت و کاهش این جرم در ایام نوروز امسال در شهرستان بروجرد را به دنبال داشته است.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود: حضور گشت‌های موتورسوار و نامحسوس در مبادی ورودی و خروجی شهر و توجه بیش از پیش به آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان در ایام نوروز را می‌توان دیگر عامل کاهش جرائمی نظیر سرقت در این شهرستان در این ایام بر شمرد.

دلیری به همکاری مطلوب شهروندان شهرستان بروجرد با نیروی انتظامی در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی در این شهرستان در ایام نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 12 درصدی داشته است.

وی گفت: دستگیری در جرائم مختلف در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته در شهرستان بروجرد افزایش 10 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی بروجرد احساس امنیت را بالاترین مولفه در بحث امنیت خواند و افزود: تلاش‌ها به منظور برقراری بیش از پیش امنیت در این شهرستان ادامه دارد و نیروی انتظامی همه تلاش خود را به منظور دستیابی به این مهم در امسال به کار بسته است.

دلیری گفت: با توجه به توریستی بودن شهرستان بروجرد و حضور حداکثری مسافران و گردشگران نوروزی با اقدام نیروی انتظامی مبنی بر افزایش توان پلیس راهور در این ایام وضعیت ترافیک در این شهرستان مطلوب بود.

وی به تلاش نیروی انتظامی بروجرد به منظور ایجاد رضایتمندی نسبی در میان شهروندان و مسافران نوروزی این شهرستان در ایام نوروز اشاره و افزود: مشارکت مردم این شهرستان در ایجاد رضایتمندی در میان مسافران نوروزی سهم بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاهش ، وقوع ، سرقت ، نوروز ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.