بازی دوستانه بین تیم‌های پیشکسوت منتخب ایذه و خوزستان در استادیوم جهان پهلوان تختی شهرستان ایذه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛این بازی که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اعلام زمان مسابقه در رسانه ها قرار بر این بود که ساعت سه و نیم سوت شروع این دیدار زده شود که با کمی تأخیر این رقابت زیبا و هیجانی آغاز شد.

در تیم منتخب خوزستان بازیکنان نام‌آشنایی مانند سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیم های ملی و استقلال تهران و همچنین کریم بوستانی مربی سابق فوتبال کشورمان حضور داشتند.

این دیدار به مناسبت زنده یاد «علی هویسی» عکاس خوزستانی که سال گذشته برای پوشش خبری مسابقات فوتبال استانی که در ایذه برگزار شده بود در حین برگشت از این مسابقه در یک سانحه تصادف جان خود را از دست داد و همچنین «شهرام محمدی» جوان فداکاری که در پتروشیمی ماهشهر از خود گذشتگی کرد تا جان دیگر نیروهای این شرکت پا برجا بماند برگزار شد.

قبل از برگزاری این دیدار از فرزندان زنده یاد شهرام محمدی از سوی بازیکنان منتخب خوزستان تجلیل شد و در ضمن عکس یادگاری با فرزندان این مرحوم فداکار گرفتند.

قبل از شروع این دیدار موسیقی محلی با صدای «کوهیار بختیاری» در استادیوم جهان پهلوان تختی سروده شد که با استقبال پرشور تماشا گران و بازیکنان غیر بومی قرار گرفت.

در پایان نتیجه این مسابقه فوتبال پیشکسوتهای ایذه با نتیجه 7 بر1 در مقابل پیشکسوتهای منتخب خوزستان پیروز از میدان بیرون آمدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، مصاف ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.