نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری از بیست و یکم فروردین ماه امسال در ایوان شمس به اجرا در می آید.

اتابک نادری کار گردان نمایش کمدی «دپوتات» درباره ی اجرای این اثر در گفتگو با خبرنگار  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «دپوتات» هستیم که با نام اصلی «به دنبال دروغگو» توسط دیمیتری پسات‌هاس که نمایشنامه نویسی یونانی است، نوشته شده است. این نمایشنامه توسط کریم عظیمی ترجمه شده و ما برداشتی از متن داشتیم که با نام «دپوتات» اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از سال 75 که تجربه ی کارگردانی داشتم تا الان اثری را کارگردانی نکرده بودم و حالا دوباره بعد از 19 سال تصمیم گرفتم نمایشی را به روی صحنه ببرم البته مشغله های بازیگری هم تا حدودی من را از عرصه کارگردانی دور کرده بود .

نادری تصریح کرد: همیشه دغدغه ی کارگردانی اثری نمایشی در ذهنم بود و دومین تجربه کارگردانی را با نمایش دپوتات که اثری کمدی است شروع کردم البته این اثر با  برخی آثار کمدی که شوخی های خارج قاعده دارد، متفاوت است  و سعی کردیم نمایشی را با فضای حرفه ای تر طراحی کنیم.

وی با اشاره بر اینکه این نمایش کمدی مخاطب خاص ندارد و مورد پسند هر قشری از جامعه خواهد بود درباره گروه بازیگر و عوامل نمایش نیز گفت: ماه‌چهره خلیلی، پندار اکبری، سامان دارابی، بهنام شرفی، سوسن پرور، یاشار نادری، قاسم روشنایی و خودم بازیگران این اثر نمایشی هستیم. داریوش پیرو هم به عنوان مشاور هنری و طراح صحنه «دپوتات» حضور دارد.

نادری تاکید کرد: نمایش «دپوتات» اثری کمدی است اما سعی کردم با احترام به گویش ها و لهجه ها از شوخی های بی قاعده و آزاد پرهیز کنم.

گفتنی است نمایش کمدی  «دپوتات»به کارگردانی اتابک نادری از 21 فرودین ماه هرشب در سالن ایوان شمس به روی صحنه میرود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار