یکی از برکات راهیان‌نور نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در خوزستان گفت: یکی از برکات برنامه ارزشی و معنوی راهیان‌نور نهادینه شدن فرهنگ غنی دفاع مقدس در میان جوانان است.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی با اشاره به برگزاری باشکوه اردوهای زیارتی راهیان‌نور در ایام نوروز افزود: حضور و استقبال با شکوه مردم از اقشار مختلف جامعه در مناطق عملیاتی تأیید و تجدید پیمان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: یکی از برکات برنامه ارزشی و معنوی راهیان‌نور نهادینه شدن فرهنگ غنی دفاع مقدس در میان جوانان است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: کارکنان پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس با حضور موثر خود در عملیات‌های مختلف و پشتیبانی از نیروهای عمل کننده، تامین امنیت آسمان منطقه نبرد، حفظ و حراست از شهرها، اماکن حساس و حیاتی از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران به شایستگی دفاع و در این راه شهدای بسیاری تقدیم کردند و امروز هم با قدرت از دستاوردهای ارزشمند کشور حراست می‌کنند.

اسماعیلی با اشاره به حضور و استقبال گسترده زائران در ایستگاه‌های راهیان‌نور پدافند هوایی گفت: قرارگاه پدافند هوایی امسال با تاسیس نمایشگاه تجهیزات پدافند هوایی در اهواز و کرمانشاه پذیرای زائران راهیان‌نور بود و یادمان‌های پدافند هوایی در این مناطق یاد و خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان این پدافند در دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.