بازی رسمی "یوفا یورو 2016" در دو نسخه مستقل دیجیتالی و فیزیکی، در تاریخ 21 آوریل برای پلی استیشن‌ بازی‌های حرفه‌ای منتشر خواهد شد!

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شرکت کونامی سال گذشته توانست گواهی‌نامه رسمی انتشار بازی "یوفا یورو 2016"‌را به دست آورد و تمام محتوای این بازی به عنوان محتوای اضافی کاملاً رایگان در اختیار دارندگان مجموعه کامل بازی PES 2016 قرار خواهد گرفت عنوان رسمی "یوفا یورو 2016" شرکت کونامی به نمایشگر منوی اصلی بازی PES 2016 افزوده خواهد شد و همواره در طی بارگذاری بازی، قابل مشاهده خواهد بود.

 علاوه بر این، CD بازی یاد شده دربرگیرنده بازی کامل PES 2016  و محتوای "یوفا یورو 2016" خواهد بود بازی "یوفا یورو 2016" تمام اجزاء پیکرنگاری و نمایش از برگزاری رقابت‌ها گرفته تا 24 تیم صعود کرده به این مسابقات آن هم با چهره‌های درست و معتبر بازیکنان را دربر خواهد گرفت.

 15 تیم جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورده‌اند که عبارتند از: انگلستان، ولز، آلمان، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، اوکراین، جمهوری چک، کرواسی، اسلواکی، ایسلند، ترکیه، آلبانی و ایرلند شمالی. این تیم‌ها با جدیدترین لباس‌های ورزشی خود در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت و کشور فرانسه نیز میزبان این مسابقات خواهد بود.
 
تمامی گروه‌ها به همراه تیم‌های صعود کرده به این رقابت ها در این بازی گنجانده شده‌اند سبک بازی هر یک از بازیکنان و تیم‌ها از طریق سیستم‌های ابتکاری شناسایی بازیکن و شناسایی تیم مربوط به این بازی، به طور کامل شبیه‌سازی شده است علاوه بر حالت تک بازیکن میانی، شرکت کونامی محتوای بازی "یوفا یورو 2016" را با یک سری پیشرفت‌های سطح بالا تکمیل می‌کند لیگ رسمی PES در طول این تورنمنت طولانی 4 هفته‌ای، به اجرای آنلاین این رقابت‌ها خواهد پرداخت.

علاوه بر این، گزینه "باشگاه من" نیز برای بازی "یوفا یورو 2016" طراحی شده است. "باشگاه من" یک گزینه پرطرفدار در بازی PES 2016  است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از امتیازات اضافی و یا نقل و انتقالات کوچک درون بازی استفاده کنند تا بهترین عناوین را از آن خود کنند و به افتخاراتی مهم دست پیدا کنند.
 
لازم به ذکر است که رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در سال 2016، در کشور فرانسه برگزار خواهد شد و بازی افتتتاحیه نیز در تاریخ 10 ژوئن کلید خواهد خورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار