بهرامی رئیس هیئت فوتسال استان قم گفت: 6 تیم به نمایندگی از قم در فصل 1395 لیگ‌های فوتسال به میدان می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در 17 دوره‌ای که از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد، همواره یک تیم به نمایندگی از قم در این لیگ حضور داشته است.

بهرامی رئیس هیئت فوتسال استان قم بیان کرد: در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌هایی نظیر فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبا، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو به نمایندگی از قم حضور یافته‌اند و بهترین عناوینی که نصیب فوتسال قم شده، به مقام نایب‌قهرمانی سال‌های 84، 86 و 91 است.

وی افزود: تیم آتلیه‌طهران قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور خلاء چند سال غیبت نماینده فوتسال قم را پر کرد در جدال با تمام تیم‌های شرکت کننده در این دوره از بازی‌ها، مجموعا خوب ظاهر شد اما نیاز به تجربه بیشتر داشت و امسال قطعا عملکرد بهتری خواهد داشت.

رئیس هیئت فوتسال استان قم عنوان کرد: تیم‌های آتلیه‌طهران و آرش‌نوین ایرانیان نماینده قم در فصل قبل لیگ دسته دوم ایران بودند که هر دو تیم در یک گروه بازی‌های خود را انجام دادند و به عنوان تیم‌های اول و دوم به مرحله حذفی صعود کردند اما در مرحله پلی‌آف، آتلیه‌طهران از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

وی تصریح کرد: تیم فوتسال آرش‌نوین ایرانیان قم نماینده موفقی در فصل قبل مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بود و بعد از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، سرانجام با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافت تا راهی لیگ دسته اول شود، اما در ادامه شاهد حضور تیم آتلیه‌طهران به جای این تیم در لیگ دسته اول فوتسال ایران بودیم.

در پایان خاطر نشان کرد: امسال هر دو تیم لیگ برتری و دسته اولی فوتسال قم بار دیگر به عنوان نماینده این استان در لیگ‌های سال 95 به میدان می‌روند، ضمن اینکه قهرمان لیگ فوتسال استان نیز در مسابقات باشگاه‌های مناطق کشور حضور خواهد یافت و در رده‌های پایه نیز تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید فوتسال قم، مجموعا نزدیک به 6 تیم برابر حریفان به میدان می‌روند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار