با آغاز بازگشت مسافران به موطن خود 13 فروردین محدودیت ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی و افزایش حجم ترافیک در دو محور هراز و چالوس، مقرر شده است از بعد از ظهر امروز تردد در این دو محور به صورت یک طرفه انجام شود.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: از ساعت 12 ظهر امروز از تردد خودروها در محور کندوان از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع شد و بر این اساس از ساعت 16، تردد در این محور به صورت یک طرفه از مرزن آباد به سمت میدان امیرکبیر انجام خواهد شد.

وی گفت: جاده هراز از ساعت 13 امروز از تردد خودروها از رودهن به سمت آب اسک ممنوعاست و از ساعت 15 امروز، رفت و آمد در این جاده صرفاً از شمال به جنوب و از آب اسک به سمت رودهن انجام می ‌‌شود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت‌های اعلام شده در روز 13 فرودین نیز اجرایی خواهد شد، افزود: امکان تغییر ساعت ممنوعیت‌های اعلام شده در این دو جاده بر اساس تدابیر پلیس راه مستقر در این جاده وجود دارد.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون در جاده سوادکوه از شیرگاه تا زیرآب ترافیک روان ا و در جاده هراز از ابتدای پارک جنگلی آمل و خروجی از تهران ترافیک سنگین وجود دارد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: بر اساس این محدودیت‌ها رفت و آمد انواع کامیون ، تریلر و موتور سیکلت از ساعت 6 صبح امروز تا 6 صبح 15 فروردین در همه جاده‌های مازندران ممنوع است.

وی گفت: روزهای یازدهم، دوازدهم ، سیزدهم و چهاردهم فروردین جاده هراز از ساعت 15 تا 2 بامداد روز بعد، از آب اسک به سمت تهران یک طرفه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اعمال ، محدودبت ، ترافیک ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.