فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم استان فارس از دستگیری 19سارق از آغاز طرح نوروزی تا كنون در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری گفت: همزمان با آغاز طرح نوروزی، اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، استقرار تیم‌های ثابت و سیار، استقرار ایستگاه‌های نوروزی و برخورد جدی با مجرمان و سارقان در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش ماموران از آغاز طرح نوروزی تاكنون با انجام عملیات های پلیسی در سطح شهرستان جهرم، 19 سارق دستگیر و 15 فقره  سرقت منزل، درون خودرو، اماكن خصوصی، باغات و موتورسیكلت از آنان كشف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم تصریح كرد: میزان كشف سرقت در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15 درصد افزایش را نشان می دهد.  
سرهنگ انصاری، كاهش39 درصد وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه پارسال را از دیگر موفقیت های پلیس جهرم در طرح نوروزی عنوان كرد و گفت: این موفقیت در سایه تعامل و همکاری بسیار خوب مردم، دستگاه قضائی و تلاش مجموعه انتظامی شهرستان حاصل شده است.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم با تقدیر از همكاری مردم در اجرای طرح نوروزی پلیس، خاطرنشان كرد: تشكیل قرارگاه های مبارزه با سرقت و اجرای مستمر طرح دستگیری سارقان با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و مشاركت مردمی از اولویت برنامه های پلیس جهرم در امسال است.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، آغاز ، نوروزی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار