دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: در سال 94 به بیشترین اهدافمان دست یافتیم و این عملکرد راضی کننده است.

حسین مقامی در گفتگو  با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در سال 94 برنامه ریزی خوبی داشتیم و تقریبا به تمامی اهدافمان رسیدیم و اجرای برنامه‌ها در سالی که گذشت راضی کننده بوده مسابقات و کلاس‌های آموزشی در این سال برگزار شد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: در سال 94 کادر فنی را برای 3 رده سنی جدا کردیم و برای استعدادیابی در استان‌ها اقداماتی را آغاز کردیم در سال 95 به بحث توسعه همگانی وزنه برداری به غیر از بعد قهرمانی فدراسیون نگاه ویژه‌ای می شود.
 
دبیر فدراسیون وزنه برداری خاطر نشان کرد: در سال 95 علاوه به برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی و دوره‌های مربیگری و داوری، اعزام‌های برون مرزی خواهیم داشت که مهمترین آنها مسابقات قهرمانی ازبکستان و المپیک برزیل است.
 
**مرد پولادین نماد فدراسیون وزنه برداری
وی گفت: وزنه برداری رشته ورزشی قدرتی است و باید از آمادگی بالا و برای پرداختن به آن باید از توان زیادی برخوردار باشید.
 
وی تصریح می‌کند: نمادی که برای این ورزش در نظر گرفته شده است که مردی را نشان می‌دهد که وزنه‌های سنگین را بالای سر می‌برد وقتی به این موضوع توجه بیشتر می‌شود.
 
این حس به انسان القا می‌شود که باید قدرت زیادی برای بلند کردن وزنه داشت و همینطور نیز است در وزنه برداری باید مواظب مصدومیت نیز باشیم و البته این آسیب دیدگی‌ها طبیعی است چرا که با آهن سرو کار دارید و این که وزنه‌های سنگین توسط وزنه بردار بلند می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار