ساری،

تغییر وضعیت جوی هوا از بعد ازظهر

بارش باران، بارش باران و برف در ارتفاعات، وزش باد برخی مناطق شدید ، کاهش دما و احتمال رعد و برق از بعد از ظهر امروز تا پایان 13 فروردین در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: براساس اخطاریه شماره یک اداره کل هواشناسی مازندران از بعد از ظهر روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه 13 فروردین ماه جاری با تقویت سامانه سرد بارشی شاهد بارش باران، بارش باران و برف در ارتفاعات، وزش باد (برخی مناطق شدید)، کاهش دما و احتمال رعدوبرق در استان هستیم.

نوربخش داداشی افزود: بر این اساس در این مدت لغزندگی جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وسایل نقلیه به‌دلیل مه‌آلود بودن و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اینکه وضعیت دریای خزر به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود، گفت: دریا برای صید و صیادی و تردد شناورهای سبک مناسب نیست.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه در این مدت آب‌گرفتگی معابر عمومی به‌ویژه مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان دور از انتظار نیست، گفت: این سامانه بارشی از بامداد روز شنبه 14 فروردین ماه امسال به‌تدریج از استان خارج می‌شود.

داداشی افزود: گرم ‌ترین منطقه استان بندر امیر آباد با 16 درجه و سردترین نقطه نیز آلاشت با 2 درجه زیر صفر بوده است.

وی با بیان اینکه دمای هوای ساری نیز حداقل 9 و حداکثر 15 درجه بوده است گفت: از شنبه نیز سامانه ناپایدار جوی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، تغییر ، وضعیت ، هوا ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار