۱۸۰۰ ماموریت اورژانس در نوروز ۹۵ در شمال خوزستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هزار و ۸۰۰ ماموریت اورژانس از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۵ تا ۱۱ فروردین ماه در شمال استان خوزستان انجام شده است.

محمد افضل زاده افزود: اورژانس های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شهرهای شوش، گتوند و دزفول از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون حدود ۱۸۰۰ ماموریت را به مسافرین نوروزی و زائران راهیان نور ارائه داده اند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ماموریت، ۵۷۳ مورد مربوط به تصادفات جاده ای بوده، گفت: در تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون ۴ نفر در تصادفات جاده ای در شمال خوزستان فوت کرده اند که البته این میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات نسبت به نوروز سال گذشته با کاهش آمار روبه رو بوده است و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: درمانگاه فتح المبین در یادمان فتح المبین به همراه پزشک، پرستار و آمبولانس فعال است ضمن اینکه ۴ ایستگاه سلامت نيز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در زمینه اطلاع رسانی و خدمات به مسافران در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.