دو پایگاه اورژانس شهری خیرساز در شهرستان دزفول با صرف اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال راه اندازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:باید برنامه های مدونی در حوزه بهداشت ، درمان ، آموزش و پژوهش در دزفول عملی شود تا شهرهای شمال خوزستان به مرکز سطح 3 ارتقاء یابند و خدمات فوق تخصصی در این شهرها راه اندازی شود.

یوسف پریدار با بیان اینکه بیمارستان 425 تختخوابی دزفول جوابگوی نیازهای بهداشتی درمانی شمال خوزستان نیست افزود:در جریان سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان و با توجه به تعداد تخت های بیمارستانی و اشغال 100 درصد تخت های این بیمارستان و ارایه خدمات درمانی به بیماران شهرها و استان های همجوار مجوز ساخت یک بیمارستان در دزفول اخذ شد .

وی گفت:با احداث این بیمارستان زیرساخت لازم برای ارتقای حوزه بهداشت ودرمان در دزفول فراهم خواهد شد که امیدواریم در مدت سه تا پنج سال به مرحله بهره برداری برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در مناطق صعب العبور اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه خدمات رسانی اورژانس به مناطق محروم دزفول بسیار دشوار بود با پیگیری انجام شده اورژانس هوایی فعال شد .

پریدار گفت:با توجه به اینکه در شمال خوزستان و تا مرز عراق و در محدوده شهرستان شوش جاده های حادثه خیز بسیاری وجود دارد و در کمترین زمان ممکن باید اورژانس بر بالین بیمار حضور یابد لذا تجهیز اورژانس شهری و جاده ای این منطقه برای ارائه خدمات بهتر ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.