پلیس راهور خوزستان برای کنترل تردد در 12 و 13 فروردین آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با توجه به این‌که انتظار می‌رود بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه را در روزهای 12 و13 فروردین در استان شاهد باشیم، طرح ترافیکی پلیس راهور خوزستان برای تمامی مسیرها و بر حسب موقعیت تفرجگاه‌ها، آماده و ابلاغ شده است.

سرهنگ قاسم قدرتی از تحت پوشش قرار گرفتن مسیر اهواز- باوی و مسیرهای شرقی و غربی ساحلی شهر اهواز به صورت ویژه در روزهای 12 و 13 فروردین ماه خبر داد و افزود: تیم‌های تست سلامت و اعتیاد پلیس راهور در این روز آماده هستند و به رانندگان توصیه می‌کنیم که از رانندگی مخاطره‌آمیز در این روزها پرهیز کنند.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده وانت‌بارها برای انتقال مسافر در قسمت بار خودروز در روزهای 12 و 13 فروردین گفت: پلیس راهور استان با این تخلف وانت‌بارها، به شدت و به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان افزود: امید است با همکاری شهروندان و رانندگان با پلیس راهور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در روزهای 12 و 13 فروردین، شاهد به موقع و به سلامت رسیدن شهروندان به مقصدهایشان باشیم.

قدرتی گفت: استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، حواس‌پرتی راننده، تخطی از سرعت مطمئنه، تغییر مسیر ناگهانی، عدم رعایت حق تقدم و حرکت در جهت خلاف جهت، از علل دیگر تصادفات درون‌شهری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.