دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی درحوزه گردشگری یزد حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری این استان حمایت می کند.

طالبی افزود: در استان وشهرستان  مهریز ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری وجود دارد.

وی گفت: افزایش 50 درصدی حضور مسافران و مهمانان نوروزی در یزد و مناطق و شهرستان های مختلف استان نشان دهنده ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد: صنعت مهم گردشگری یکی از حوزه های اساسی در توسعه استان و منطقه محسوب می شود و باید همواره به آن توجه کنیم.

طالبی گفت: برای موفقیت در این بخش مهم در استان یزد باید برنامه ریزی های لازم بعمل آید و بدون شک نامگذاری یزد به عنوان سال خوش آمد گویی یک فرصت است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: فعالیت های گردشگری در شهرستان مهریز و سریزد بدون شک می تواند الگویی برای دیگران و بخش خصوصی در سرمایه گذاری در استان محسوب شود.

طالبی گفت: باید از تمامی ظرفیت ها با همکاری دولت و جلب علاقه مندان در حوزه صنعت گردشگری برای توسعه استان یزد استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی ، اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری در استان یزد یک کار مهم و مورد تاکید همیشگی است. 
به مناسبت روز معرفی مهریز با حضور مردم و مسئولان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

شهرستان مهریز که بنای آن را به مهرنگار دختر انوشیراون نسبت می دهند دارای 600 اثر تاریخی و فرهنگی است و با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.