مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت:در سال جدیدنرخ‌هاي مربوط به كرايه تاكسي هيچگونه افزايشي نداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد سلیمانی گفت: در صورت اخذ اضافه بهاء توسط رانندگان و اعلام شكايت شهروندان، موضوع بررسي و با راننده متخلف برخورد قانونيخواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه نرخ هاي پيشنهادي سازمان در سال 95 در حال كارشناسي و سير مراحل مربوطه است، گفت: به محض نهايي شدن و تصويب نرخ‌های جدید در شوراي اسلامي شهر، ابلاغ و اطلاع رساني خواهد شد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه افزود: شهروندان در صورت هر گونه شكايت از تاكسي‌ها در خصوص دريافت اضافه بهاء مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 38211948 و 38246565 واحد بازرسي و شكايات سازمان تماس بگیرند تا اقدامات لازم برای برخورد با تاکسیرانان متخلف صورت گیرد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به اجرای طرح تاكسيهاي گردشگري در نوروز داشت و گفت: نوروز امسال تعداد سه دستگاه خودرو تاكسي ون با ظرفيت هر دستگاه یازده نفر جهت تور رايگان كرمانشاه گردي مسافرين نوروزي در نظر گرفته شده است که اين تاكسي‌ها مسافرين نوروزي را به اماكن سياحتي، تفريحي، تاريخي، موزه‌ها، خانه‌هاي تاريخي، پارك‌ها و مراكز خريد سطح شهر كرمانشاه بصورت رايگان منتقل مي‌كنند و توانسته‌اند سهم قابل توجهي در راهنمايي صحيح و اصولي گردشگران در ايام تعطيلات نوروزي و گردش آنان در سطح شهر ايفا كنند.

سلیمانی افزود: در اين طرح خودروهاي منتخب ون سازمان تاکسيراني با نصب تابلوهايي با عنوان تور کرمانشاه گردي(تاکسي گردشگري) بر روي بدنه خود، گردشگران را در سطح شهر مي‌گردانند و راهنمايي مي‌کنند.

وي افزود: اين طرح از روز 29 اسفندماه 94 آغاز و تا 12 فروردين ماه 95 ادامه خواهد يافت.

به گفته سلیمانی روزانه در شهر كرمانشاه در ايام تعطيلات نوروزی تعداد يك ميليون سفر شهري توسط 9400 دستگاه خودرو ناوگان تاكسيراني انجام مي شود.

انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.