فدراسیون جهانی دو و میدانی در صورت مثبت اعلام شدن نمونه B یکی از دوندگان تیم دوی 4 در 400 متر ایران، مدال نقره تیم کشورمان را در رقابت‌های آسیایی قطر پس می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با مثبت اعلام شدن نمونه A دوپینگ یکی از اعضای تیم دوی 4 در 400 متر ایران و در صورت تایید نمونه B این دونده، مدال نقره تیم دوی 4 در 400 متر مردان ایران در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن آسیا در قطر، از تیم ایران پس گرفته می‌شود. 

این دونده سال گذشته در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی دو و میدانی در تهران تست دوپینگ داد. مدتی بعد تیم 4 در 400 متر مردان ایران با حضور این دونده در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن آسیا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید. ضمن اینکه این تیم موفق شد رکورد ملی این ماده را هم بهبود ببخشد اما نادو نتیجه مثبت تست دوپینگ این ورزشکار را به فدراسیون جهانی دو و میدانی گزارش داد. 

به این ترتیب اگر این دونده تقاضای بررسی نمونه B آزمایش دوپینگ خود را به نادو ارائه دهد و اگر نتیجه نمونه B هم مثبت باشد، فدراسیون جهانی دو و میدانی ضمن محرومیت این ورزشکار ، مدال نقره تیم دوی 4 در 400 متر ایران را هم از تیم کشورمان پس می گیرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار