کریدور سبز آسیای میانه در مازندران ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس کارگروه توسعه صادرات مازندران با بیان اینکه مراودات همکاری استان در حوزه صادرات تقویت می‌شود، گفت: کریدور سبز آسیای میانه در مازندران ایجاد می‌شود.

ربیع فلاح افزود : همه متولیان و مجریان حوزه اقتصادی باید زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را به صورت شفاف و روشن شناسایی و عملیاتی کنند.

وی خواستار تحرک بیشتر اتاق بازرگانی برای نقش آفرینی در حوزه اقتصاد استان شد و گفت: فضای استان برای تحرک اقتصادی و توسعه صادرات مهیا بوده و در این زمینه باید اصناف و تعاونی‌ها پای کار بیایند.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت مهم کشورهای همسایه بویژه روسیه گفت: کشورهای همسایه اولویت اصلی در توسعه صادرات هستند و استاندار آستراخان به دنبال اجرای طرح کریدور سبز در حوزه کمرگ بوده و باید از این فرصت حداکثر استفاده برده شود.

فلاح توانمندسازی بنگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی را برای نقش آفرینی در حوزه صادرات و اقتصاد استان خواستار شد و افزود: یکی از محورهای مهم در توسعه صادرات ارائه خدمات و کالای فنی و مهندسی به ترکمنستان بوده که باید به طور جدی دنبال شود.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بنگاه‌های اقتصادی را مهم دانست و گفت: در سال جاری همه فعالیت‌ها باید در حوزه اقتصادی متمرکز شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، فرش ، صادرات ، آسیا ، میانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.