تمرین امروز آبی پوشان پایتخت با حضور تعداد زیادی از هواداران تیم ملی که برای حمایت از ملی پوشان کشورمان به ورزشگاه آزادی آمده بودند،برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 17  در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.
 
هواداران بسیاری که برای حمایت از تیم ملی در دیدار مقابل عمان به ورزشگاه آزادی آمده بودند دقایقی در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کردند.
 
دوربین برنامه 90 برای تهیه گزارش در مورد دربی 82 پایتخت در تمرین امروز استقلال حضور یافت.
 
برخلاف روزهای قبل پیش از شروع تمرین امروز پرویز مظلومی برای بازیکنان صحبت نکرد و آن ها بلافاصله پس از ورود به زمین به دویدن دور آن پرداختند.
 
دروازه بان های استقلال زیر نظر تراب پور تمرینات اختصاصی انجام دادند.
 
امید نورافکن مدافع جوان آبی پوشان چند دقیقه ای با مجید صالح صحبت کرد.
 
آرش برهانی که به دلیل درگذشت عموی خود سوگوار است و به همین دلیل در 2 نوبت تمرین استقلال حضور نیافت پس از چند دقیقه دویدن دور زمین ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
 
پس از 10 دقیقه دویدن دور زمین ،آبی پوشان به سه گروه تقسیم شده و به بازی آقا وسط پرداختند.سانتر از جناحین و ضربات ایستگاهی دیگر بخش های تمرین امروز استقلال را تشکیل می داد.
 
چند لیدر استقلال پس از پایان تمرین برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی رفتند.
 
یک هوادار ویلچرنشین استقلال با حضور در محل تمرین با بازیکنان این تیم عکس سلفی گرفت.
 
 سجاد شهباززاده که به دلیل محرومیت دیدار مقابل استقلال خوزستان را از دست داده است،به صورت اختصاصی با سیروس دین محمدی تمرین کرد.
 
پرویز مظلومی در اواخر تمرین چند دقیقه اختصاصی با محسن کریمی صحبت کرد.
 
تمرین استقلال ساعت 18:10 به پایان رسید.
 
تمرین فردای آبی پوشان از ساعت 17 فردا در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 
تمرینات استقلال از روز پنج شنبه تا زمان دیدار با استقلال خوزستان پشت درهای بسته پیگیری می شود.جدال صدرنشینان لیگ برتر یک شنبه 15 فروردین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار