مدیررسانه تیم تراکتورسازی تبریز از حضور خالد شفیعی در دیدار با سایپا، با وجود خبر صادر شدن حکم جلب این بازیکن از سوی برخی رسانه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ظهر امروز برخی رسانه ها از صدور حکم جلب خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل ناتوانی در پرداخت چک 400 میلیونی پیش خرید خانه در شیراز و شکایت طلبکار صادر شده است و این بازیکن امروز به شهر خود رفته تا فردا در دادگاه حضور یابد تا از شاکی خود زمان بگیرد.
 
در همین خصوص با کاظم شهریاری مدیررسانه تیم تراکتورسازی گفت وگویی انجام دادیم که وی با اشاره به حضور شفیعی در تمرین امروز تراکتورسازی گفت:تا جایی که من اطلاع دارم خالد با تیم تراکتورسازی برای دیدار با سایپا که 12 فروردین در تهران برگزار می شود به تهران خواهد آمد و بعید می دانم وی فردا به شیراز برود.
 
شهریاری درباره جلسه شفیعی با سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی اظهار داشت:شفیعی چند روز پیش با عباسی درخصوص رفع مشکلات مالی جلسه ای برگزار کرد.اما من چندان از جزئیات آن جلسه اطلاعی ندارم اما موصوعی که مسلم این است که شفیعی در دیدار تراکتور با سایپا تیم ما را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار