استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علیرغم مشكلات مالي و اقتصادي كشور در سال گذشته، اما روند اجرايي تمامي پروژه هاي این استان در حوزه هاي مختلف فعال بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی، در ديدارهاي نوروزي با ائمه جمعه و جماعات، گروه هاي سياسي، مديران كل و كارمندان دستگاه هاي اجرايي، و قشرهاي مختلف افزود: سال ۹۴، به لحاظ شرايط مالي و اقتصادي، سال سختي براي كشور و چهارمحال و بختياري بود، اما با مديريت بر منابع و دريافت اعتبارات از محل هاي مختلف، اوضاع مالي و اقتصادي استان، ساماندهی شد.

وي تأكيد كرد: علیرغم مشكلات مالي و اقتصادي كشور در سال گذشته، روند اجرايي تمامي پروژه هاي چهارمحال و بختياري در حوزه هاي مختلف فعال بود.

سليماني افزود: البته در دوران پسابرجام و در سال جاري، شرايط كشور و چهارمحال و بختياري به لحاظ مالي و اقتصادي بهبود اساسي مي يابد.

وي، از مديران كل دستگاه هاي اجرايي استان خواست: در سال جاري نسبت به برنامه ريزي براي جذب اعتبارات ملي در حوزه هاي مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سال ۹۴، وجود همدلي، همفكري و تعامل بين مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف، يكي از مهمترين دلايل دستيابي به موفقيت هاي گوناگون در اين استان بوده است و  در سال جاري نيز بايد با كوشش و تلاش جدي تري، نسبت به اجراي پروژه هاي مختلف و همچنين تكميل و بهره برداري طرح هاي نيمه تمام اقدام کرد.
 
سليماني افزود: دولت يازدهم از ابتداي فعاليت خود تا كنون، با توجه ويژه به مناطق كمتر توسعه يافته و غير برخوردار مانند چهارمحال و بختياري، نقش مهمي در پيشبرد روند اجرايي پروژه هاي گوناگون در اين مناطق داشته است.
 
انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار