برگزیدگان مسابقه استانی «نکته های ناب تربیتی» ویژه نیروهای پرورشی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقه استانی نکته های ناب تربیتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از معرفی برگزیدگان مسابقه استانی «نکته های ناب تربیتی» ویژه نیروهای پرورشی مدارس این استان خبر داد.

جهانبخش علیزاده، با بیان اینکه اسامی 10 برگزیده این مسابقه، در سایت این اداره کل به نشانی chb.medu.ir  قابل مشاهده است، گفت: مرضیه محمودی از لردگان، سید کریم حسینی از ناحیه 2 شهرکرد، فرحناز شیروانی از فارسان، میترا طاهری از بلداجی، شهناز یزدانی از سامان، مرجان ثرایی از ناحیه یک شهرکرد، زهرا خالقی از کیار، مریم علیزاده از کوهرنگ، نسرین مرادی از بروجن، و شهلا محمدی از فلارد، منتخبین این مسابقه هستند.

وی افزود: آیین تجلیل از برگزیدگان، 12 اردیبهشت همزمان با روز معلم برگزار می شود.

به گفته علیزاده؛ بیش از 2 هزار و 500 نكته ناب تربیتی توسط 80 نفر از فرهنگیان به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال شد که پس از داوری های صورت گرفته، 10 نفر از همكاران به عنوان برتر انتخاب شدند.

گفتنی است: مسابقه «نکته های ناب تربیتی»، به مناسبت 8 اسفند، سالروز تأسیس امور تربیتی، و روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار