تعداد 27 هزار و 340 نفر روز مسافر تا صبح امروزدر مدارس شهر سمیرم، اسکان داده شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سمیرم  اظهار کرد: تا صبح امروز 2 هزار و 734مسافر نوروزی در قالب 594 خانواده اسکان داده شدند.
سید ضیا موسوی افزود: در مجموع تا امروز، 27 هزار و 340 نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش شهر سمیرم اسکان داده شدند.
موسوی اضافه کرد: این آمار مربوط به ۲۹ اسفندماه 1394تا صبح روز نهم فرودین ماه 1394می باشد که با توجه به تعطیلی نوروز امسال تا پایان هفته انتظار می رود در ایام باقیمانده روزانه شاهد حضور حدود ۵۰۰ نفر در قالب ۱۰۰ خانواده برای استفاده از اسکان مسافران نوروزی باشیم که امیدواریم با تلاش شبانه روزی و همکاران خدمات خوب و مناسبی را به آنان ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: امسال حدود 20 مدرسه برای اسکان مسافران در شهرستان در نظر گرفته شده که 120 کلاس آن از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون در برای اسکان مسافران آماده سازی شده است.
موسوی اظهار کرد: این مدارس با تجهیز امکاناتی همچون قالی، تلویزیون، پتو و برخی امکانات اولیه توانسته است موجب جلب رضایت مسافران نوروزی شود تا میهمان پذیر خوبی در این ایام باشیم.
وی گفت: ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی شهر سمیرم در اداره آموزش و پرورش با حضور 4 نفر از همکاران برای خدمات دهی به مسافران و راهنمایی آنان همه روزه فعال بوده و آماده ارائه خدمات می باشد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بیان کرد: برای راهنمایی مسافران بنرهایی در سطح شهر نصب شده تا مسافر پس از حضور در شهر بتواند براحتی ستاد اسکان شهر را یافته و برای دریافت خدمات مراجعه کند که در ستاد اسکان نقشه های راهنما و بروشور های معرفی شهرستان برای مسافران تهیه شده تا بتوانیم از فرصت بدست آمده بیشترین استفاده را ببریم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.