مشکلات زیادی در ازدواج های ورزشکاری است، اما درک متقابل مانع آن می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پوریا فیاضی ملی پوش والبیال در سال 90 با مهتا محمدی بانوی والیبالیست ازدواج کرده است.
 
پوریا فیاضی متولد 1369 اهل تهران است و رشته والیبال را به صورت حرفه ای از سال 1386 با تیم بانک کشاورزی آغاز کرده است و در سال 1387 به مدت 2 سال به تیم ماهشهر بندرامام پیوست.در تیم سایپا به مدت 4 سال بازی کرده و همچنین در سال 90 تا 92 در باشگاه ارومیه بازی کرده است.
 
وی سال 1387 به تیم ملی جوانان دعوت شد و در سال 1389 به تیم ملی بزرگسالان راه یافته است.
 
درک متقابل مانع به وجود آمدن مشکلات می شود
 
در ازدواج های ورزشکاری، درک متقابل بسیار مهم است به علت اینکه حضور در اردوهای تیم ملی،دوری از خانواده را به همراه دارد و از طرفی هر چقدر که دو طرف از لحاظ شغل ورزشی شناخت داشته باشد باز هم بعضی وقتها مشکلاتی وجود دارد که یک طرف مجبور به ترک شغل ورزشی خود می شود در این میان همسرم به خاطر حضور فرزندمان( جانان) با وجود دعوت شدن به تیم ملی از والیبال کناره گیری کرد.
 
فیاضی درباره شیوه آشنایی با همسرش گفت:در سال 90 در اردو با هم آشنا شدیم که منجر به ازدواج شد البته ازدواج یک اتفاق طبیعی در زندگی هر فرد است و بستگی به شرایط هر کسی دارد ولی بعضی از افراد به دنبال شرایط ایده آل هستند که من ترجیح دادم با حداقل شرایط ازدواج کنم.
 
فیاضی درباره مزیت های ازدواج با یک ورزشکار افزود: ورزشکار بودن شغل ما است و باید با آن کنار آمد ولی سن ازدواج ورزشکار درک متقابل است اگر درک متقابلی نباشد سرانجامی نخواهد داشت من در طول تابستان گذشته 5 تورنمنت داشته که فقط در یکی از آنها توانستم به دیدار خانواده بروم و درک همسرم باعث می شد روحیه بگیرم.
 
وی همچنین گفت:قبل از ازدواج به ازدواج با یک ورزشکار فکر نکرده بودم و شرایط اینگونه پیش آمد.
 
پیشرفت همسرم باعث خوشحالی من است
 
مهتا محمدی متولد سال 1369 تهران است و از 14 سالگی والیبال را آغاز کرد و در همان سال 1383 به قهرمانی کشوری و اردوی تیم ملی دعوت شد و با تیم های نفت تهران، گاز، نفت مازندران، باشگاه ارومیه بازی کرده است.
 
محمدی درباره آشنایی با همسر خود گفت: از قبل آشنایی داشتیم ولی هر دو در اردوی تیم ملی بودیم که این آشنایی بیشتر شد و در سال 90 با همدیگر ازدواج کردیم و بعد از آن به دنیا آمدن جانان از اینکه پیشرفت همسرم را می دید خیلی خوشحال می شدم و من احساس می کردم که دیگر والیبال بازی کردن برایم کافی است و بیشتر به پیشرفت همسرم فکر می کردم و با وجود 4 سال بازی در تیم ملی از اینکه کنار همدیگر بودیم و بعد از به دنیا آمدن جانان از بازیهای تیم ملی کناره گیری کردم و در حد تیم های باشگاهی والیبال را ادامه می دهم.
 
وی درباره مزایای ازدواج های ورزشکاری افزود:دو ورزشکار وقتی با هم ازدواج می کنند باید درک متقابل کمک زیادی به حل مشکلات می کند و از وقتی با پوریا ازدواج کردم با وجود مسائل و مشکلاتی که در عرصه های مختلف داشتیم ولی پذیرش مشکلات از طریق همین درک متقابل راحت تر بود.
 
ملی پوش سابق والیبال درباره خاطره ورزشی با همسرش گفت:به علت والیبالیست بودن هر دو و همزمانی اردوها روزهایی بود که صبح ها پوریا  من را به تمرین اردوها می رساند و یا برعکس من، پوریا را به اردوها می رساندم و این نوع همراهی کردن در اردوها برایم شیرین ترین خاطره بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار