رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: امسال میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و نوجوانان هستیم و تمرکزمان را روی موفقیت در این پیکارها می‌گذاریم.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه ریزی‌هایی که برای سال 94 داشتیم بیشتر آن اجرا شده است، قصد داریم امسال برخی کارهای عمرانی را که به خاطر کمبود منابع مالی نتوانستیم در سال 94 به ثمر برسانیم، پیگیری کنیم.
 
 کسب مدال‌های قهرمانی‌ آسیا و جهانی و همگانی کردن کوهنوردی از دیگر برنامه‌های فدراسیون است، برگزاری دوره‌های مربیگری و کارآموزی انجام مسابقات سنگنوردی و یخ نوردی و اعزام ملی‌پوشان به مسابقات قهرمانی قاره کهن و جهان و فعالیت‌های برون مرزی کوهنوردان ایرانی مواردی است که در سال 94 انجام شد.
 
**تمرکز فدراسیون روی مسابقات قهرمانی آسیا و جهان
 
وی اضافه کرد: سال 95 میزبان رقابت‌‌های سنگنوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در کشورمان هستیم و همچنین شرکت در رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی جهان در پاریس و یخ نوردی جهانی در ایتالیا از برنامه‌هایمان است و تمرکز فدراسیون بر روی حضوری قدرتمندانه و کسب مدال در این رقابت‌ها است.
 
 زارعی گفت: در تلاش هستیم که در مجموعه آزادی صاحب یک دیواره استاندارد سنگنوردی باشیم
 
**از مجمع جهانی سنگنوردی استقبال خوبی شد
 
 وی در این باره خاطر نشان کرد: مجمع جهانی سنگنوردی با استقبال خوب رئیس فدراسیون جهانی و هیئت مدیره آن و رئیس کنفدراسیون آسیا 11 اسفند 94 در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
 
 در این نشست 62 نفر از 28 کشور دنیا به کشورمان آمدند و دستاوردهای خوبی برای ایران همراه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار