سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان با اشاره به اینکه این تیم برای برد به مصاف سنگاپور می‌روند، گفت: من انتظار دارم که ورزشگاه «تختی» روز سه‌شنبه مملوء از تماشاگر باشد.

سگرت: انتظار دارم ورزشگاه تختی پر شود/برای برد به میدان می‌رویمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، نشست خبری «پیترسگرت» پیش از بازی با سنگاپور روز گذشته در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

سگرت در ابتدای این نشست خبری گفت: خوشحالم که تیم ملی ما در این مرحله مقابل سنگاپور قرار می‌گیرد و شانس صود دارد به مرحله‌ای دارد که پیش از این آن را تجربه نکرده است.

وی ضمن تبریک به بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان اظهار داشت: حتی اگر نتیجه بازی فردا را در نظر نگیریم ما در هر حالت در مرحله پلی‌اف بازی می‌کنیم، البته این بستگی به دیدار ما با سنگاپور و برد مقابل این تیم دارد.

سگرت وضعیت صعود تیم ملی فوتبال افغانستان به مرحله بعد را کمی پیچیده دانست و گفت: با توجه به قوانینی که وجود دارد اگر بازی فردا را ببریم شانس خوبی داریم که تیم 4 گروه شویم و با توجه به نتایج سایر تیم‌ها در گروه‌های دیگر به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان تاکید کرد: ما در هر حالت باید بازی فردا را ببریم.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال افغانستان با ژاپن، گفت: گرفتن امتیاز از تیمی مثل ژاپن کار آسانی برای تیم ما نبود. ما حتی اگر  3 امتیاز بازی مقابل سنگاپور را بگیریم، باید توجه داشتیم به نتایج بازی‌ها تاجیکستان و میانمار، چون هر نتیجه‌ای که آن‌ها می‌گیرند تاثیر مستقیمی به وضعیت تیم ما برای صعو به مرحله بعدی مسابقات دارد.

سگرت ادامه داد: ما در ابتدا بر این نظر بودیم که با داشتن 9 امتیاز وضعیت خوبی در جدول برای صعود به دور بعدی پیدا می‌کنیم ولی حالا شرایط مسابقات خیلی سخت و پیچیده شده است.

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: مثل وضعیت تیم کویت، آنها محروم بودند ولی هم اکنون این تیم  10 امتیاز دارد. این که چرا به تیمی که محروم بوده امتیاز داده شده را باید فیفا و ای‌اف‌سی پاسخ بدهند.

وی افزود: وظیفه ما بازی کردن در مسابقه بازی است. ما بایدسنگاپور را شکست دهیم و شانس صعود تیم خودمان را را افزایش دهیم.

سگرت گفت: البته این را نباید فراموش کنیم که در کنار این موضوعات، باید تیم سنگاپور را جدی بگیریم. ما اول باید بازی کنیم و بعد حرف بزنیم.

وی گفت: نمی‌خواهم در مورد تاکتیک بازی در مقابل سنگاپور صحبت کنم ولی ما برای برد به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: حالت بازی فردا حالت بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا است چون ما باید با گل‌های زیادی حریفمان را ببریم.

سگرت در ادامه اظهار داشت: به هر حال من انتظار دارم که استادیوم تختی پر شود. با شناختی که از تماشاگران افغانستانی دارم، آنها می‌توانند روی عملکرد تیم ما تاثیر گذار باشند. آنها همیشه ما را حمایت کردند و ما هم همیشه به این حمایت نیاز داریم.

دیدار تیم ملی فوتبال افغانستان و سنگاپور  امروز سه‌شنبه( 10 حمل) در ورزشگاه «تختی» تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار