مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از 300هزار نفر از گردشگران نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی ولی پور افزود: از آغاز طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در 25 اسفند94 تا روزهشتم فروردین 95 ، بیش از 300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین بهره مند شدند.

وی گفت: در این مدت282هزار نفر با مراجعه به پست های ایمنی و راهنمایی مسافرین ، 4716نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت ،4487نفر با مراجعه به خیمه های نماز، 4279نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و همچنین بیش از285هزار نفر با مراجعه به پست های ایمنی و راهنمایی مسافرین نوروزی هلال احمر مازندران از خدمات لازم برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: در همین مدت حدود 230هزار بسته فرهنگی و بروشورهای اطلاع رسانی نیز توزیع گردید.

وی با اشاره خدمت رسانی نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات گفت: در این مدت عوامل امدادی استان موفق شدند ضمن اجرای 307 عملیات امدادی به 2169نفر از مصدومان حوادث جاده ای،کوهستان و مراجعین حضوری به پایگاههای امداد و نجات خدمات لازم را ارائه نمایند.

ولی پور ،ارائه خدمات درمان سرپایی به 2047 نفر و انتقال 122 نفر از مصدومان به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات اسکان اضطراری به 319نفر را از دیگر خدمات این جمعیت اعلام کرد و افزود:در این عملیاتها 457تیم امدادی متشکل از 1945 امدادگر و نجاتگر با بکارگیری 165 دستگاه آمبولانس و سایر خودروهای امدادی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.