مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت :کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره برگزاری دیدارهای نمایندگان ایرانی مقابل عربستانی ها در کشور بی طرف تصمیم می گیرد و سعودی ها تنها می بایست از آن پیروی کنند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره برگزاری دیدارهای نمایندگان کشورمان مقابل سعودی ها در کشور ثالث اظهار کرد :این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا است و نمی توان به آن اعتراضی کرد اما با تمام توان مقابل نمایندگان عربستانی در آسیا حاضر می شویم و مصمم به شکست آن ها هستیم.

وی درباره انتخاب دبی از سوی فدراسیون فوتبال عربستان به عنوان میزبان سبزپوشان در آسیا گفت : برگزاری دیدارمان مقابل النصر در ورزشگاه راشد دبی ، انتخاب مسئولان فوتبال عربستان بوده است و دلیلی ندارد که دیدارهایمان مقابل النصر در کشور دلخواه سعودی ها برگزار شود ،  در حال حاضر تا صدور حکم مسئولان AFC مشخص نیست دیدارهای نمایندگان ایرانی و عربستانی در چه کشوری برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره انتخاب کشور ثالث بیان کرد :ما چند کشور را به عنوان گزینه میزبانی کشور ثالث به فدراسیون فوتبال داده ایم و در حال حاضر نیز مطیع دستورات فدراسیون و AFC  هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار