رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی در سال 1394توانست به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابد و در مسیر خدمت به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بلندی بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  دکتر محمد ابراهیم اعلمی آل آقا اظهارکرد: از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به پروژه‌های عمرانی در حال ساخت دانشگاه، همانند دانشكده‌های نفت و پتروشیمی، هنر و معماری، اقتصاد و حسابداری، برق و كامپیوتر، علوم و مهندسی كشاورزی و اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی دیگر نظیر؛ خوابگاه دانشجویی و مجتمع كلاسی دانشگاه در حداقل زمان ممكن اشاره کرد.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: همچنین راه‌اندازی رشته‌های جدید، استفاده بیشتر از خدمات فناوری اطلاعات و اتوماسیون در امور جاری دانشگاه و تعمیق ارتباطات با دستگاه‌های اجرایی را می‌توان از دیگر معیارهای پیشرفت دانشگاه برشمرد.

وی با بیان اینکه در راستای دستیابی به اهداف چشم‌انداز بر خود لازم می‌دانم چند نكته مهم را یاد آور شوم، خاطرنشان کرد: از اساتید دانشگاه انتظار می‌رود، همچون گذشته با تكیه بر توان علمی خویش فرایند توسعه درون‌زای كشور را شتاب بیشتری بخشند. از دانشجویان نیز تقاضا می‌كنم در برنامه‌های دانشگاه مشاركت جدی‌تری داشته، با پایبندی به اصول والای دینی در مسیر توسعه استان و دانشگاه ایفای نقش کنند.

اعلمی آل آقا تصریح کرد: از كاركنان دانشگاه انتظار دارم كه همانند گذشته با به كارگیری توانمندی‌های شایسته و تجارب ارزشمندشان در پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقای سطح بهر‌ه‌وری آن، اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: دانشگاه ، عملکرد ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.