با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دو متهم سابقه دار كه اقدام به سرقت از داخل خودروی مردم مي كردند دستگير وبه 33 فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "غلامرضا شهرياري " رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: در پي وصول شكايت هايي مبني بر سرقت باطري و سيستم پخش اتومبيل در منطقه جنوب شهر اصفهان ،پيگيري ويژه اين پرونده در دستور كار كارآگاهان پايگاه جنوب پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين راستا تيم ويژه ای از كارآگاهان مامور رسيدگي به اين پرونده شده و با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس و تحقيقات تخصصي موفق شدند رد پاي دو سارق سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورند.

وي ادامه داد:با شناسايي اين دو متهم كارآگاهان با هماهنگي مقام قضايي آنها در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير كردند كه متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 33 فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان اقرار كردند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه سارقان خودروهاي فاقد دزدگير و تجهيزات ايمني را شناسايي و پس از آن با وسايل مخصوص اقدام به باز كرد در خودرو و سرقت وسايل داخل آن مي كردند گفت: به شهروندان و مسافران توصيه مي كنيم حتماً خودروهايشان را به تجهيزات ايمني مجهز و آنها را در پاركينگ هاي داراي نگهبان قرار داده و علاوه بر قفل و زنجير کردن خودرو، از قفل بودن درب ها و بالا بودن شيشه ها اطمينان حاصل کرده وبر روي چرخ هاي خودرو، از پيچ هاي قفل دار و محافظت کننده استفاده کنند.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار