وقوع سرقت در گلستان طی هفته اول سال 31 درصد کاهش داشته است.



به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،فرمانده انتظامی گلستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا هفتم فروردین ماه با تلاش فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی گلستان برای توسعه و گسترش امنیت در حوزه های مختلف شاهد بهبود شاخص های امنیتی استان بوده ایم.

سیدمحمود میرفیضی افزود: در همین راستا تلاش شده تا با هدفمند کردن گشت های انتظامی و تقویت یگان های عملیاتی و تعامل و همکاری خوب مردم میزان وقوع جرایم در سطح استان گلستان کنترل و روند رو به کاهشی داشته باشد.

وی گفت: از دیگر دستاوردهای مجموعه فعالیت های انتظامی استان گلستان در طرح نوروزی امسال کاهش 55 درصدی وقوع سرقت منزل و 59 درصدی سرقت مغازه بوده است.

وی افزود: طی این مدت با اجرای طرح های متعدد هدفمند در سطح استان، شاهد افزایش کشف 57 درصدی کیف قاپی، 36 درصدی سرقت موتورسیکلت، 21 درصدی سرقت مغازه و افزایش کشف 40 درصدی سایر سرقت ها بوده ایم.

میرفیضی همچنین ادامه داد: طی همین مدت کشفیات جمع کل سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 40 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به استفاده از 2500 نفر مامور پلیس گلستان در طرح نوروزی امسال گفت: انضباط ترافیکی در سطح شهرها و معابر برون شهری استان با استقرار 346 تیم پلیس به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: 84 محور به طول بیش از 2 هزار و 861 کیلومتر نیز در اجرای رزمایش نوروزی تحت پوشش طرح انتظامی ترافیکی پلیس گلستان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی گلستان یادآور شد: 68 هزار فرهنگ یار پلیس، پلیس یاران نوجوان و جوان، بازرسان نامحسوس و همیاران محله نیز در انجام این مهم نقش پررنگی را در حوزه انضباط ترافیکی استان گلستان ایفا می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.