80 درصد مسافران نوروزی از عملکرد پلیس یزد رضایت کامل را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرمانده انتظامی استان گفت: طی نظرسنجی که توسط معاونت اجتماعی از مسافران نوروزي انجام گرفت، 80 درصد از مسافران رضايت کامل را از عملکرد ماموران پليس اين استان دارند.

ايرج کاکاوند در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) اين استان ضمن اشاره به اقدامات پليس در ايام نوروز 95 خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردی که توسط معاونت اجتماعی از مسافران نوروزی در سطح شهر انجام شده است، 80 درصد از مسافران از عملکرد پليس استان يزد رضايت مندی کامل را داشته اند.

وي ادامه داد: از ابتداي شروع طرح نوروزی تا کنون، معاونت اجتماعی با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی مانند اطلاع رساني، تهيه و نصب بنر، چاپ و توزيع بروشور آموزشي بين شهروندان و مسافران نوروزي در کاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي، گام هاي مثبتي را برداشته است.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به حضور هدفمند و برنامه ريزي شده گشت هاي انتظامي در سطح شهر افزود: هدف ما اين است که اين روند مطلوب امنيتي که براي شهروندان و مسافران نوروزي ايجاد شده است تا پايان طرح ادامه داشته باشد.

وی گفت: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس اين استان، اکنون شاهد کاهش 27 درصدي وقوع انواع سرقت هستيم.

کاکاوند ضمن اشاره به استقرار گشت هاي راهور و پليس راه در معابر شهري و جاده هاي استان خاطرنشان کرد: امنيت ترافيکي و آمد و شدي مسافران نوروزي در محورهاي درون و برون شهري، يکي از مهمترين اهداف پليس در اين ايام است.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: یزد ، پلیس ، رضایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.