قائم مقام ستاد تسهیلات سفر نوروزی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: واحدهای مسکونی شخصی در قالب طرح کاشانه میهمان و کمپ های چادرزنی آماده ارائه خدمات اقامتی به گردشگران نوروزی است.

اقامت بیش از شش هزار گردشگر نوروزی در ارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ داداش زاده اظهار داشت: سه سالن ورزشی با ظرفیت بیش از دو هزار نفر در جلفا به چادرهای اقامت مسافران مجهز شده و واحدهای مسکونی با 150 نفر ظرفیت نیز در قالب طرح کاشانه میهمان، آماده پذیرش گردشگران است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اقامتی این منطقه شامل هتلینگ، اقامت چادری و طرح کاشانه میهمان در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته دو برابر شده است، گفت: استقبال گردشگران از منطقه تجاری صنعتی ارس در نوروز سال جاری قابل توجه است.

وی از توافق سازمان منطقه آزاد ارس با یک مجموعه مجرب در امر هتلداری برای تکمیل هتل 5 ستاره جلفا خبر داد و افزود: این طرح در زمان حاضر دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی گفت: با تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته در توسعه زیرساخت های گردشگری، ظرفیت اقامت در هتل ها و مراکز اقامتی منطقه آزاد ارس تا پایان سال آینده 10 برابر می شود.

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با یک محدوده متصل در جلفا، یک محدوده منفصل در نوردوز (مرز ارمنستان) و دو محدوده منفصل در شهرستان خداآفرین پذیرای گردشگران داخلی و خارجی در ایام تعطیلات نوروزی است.

ستاد تسهیلات سفر نوروزی این سازمان از دو ماه گذشته جهت آماده سازی این منطقه برای پذیرش میهمانان نوروزی و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اقامت ، گردشگر ، نوروزی ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.