اظهارات توهین‌آمیز نامزد جمهوری‌خواهان با واکنش شدید مقامات و مردم آمریکا روبرو شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز؛ اظهارات نژاد پرستانه و سخیف "تد کروز،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، درباره مسلمانان با واکنش شدید مقامات و مردم این کشور روبرو شده است.

تد کروز در سخنرانی خود در جمع هوادارانش، پلیسی کردن و کنترل شدید محلات مسلمان نشین و جامعه مسلمانان آمریکا را خواستار شده بود که عده زیادی از جمله کمسیر پلیس نیویورک و شهردار این شهر این اظهارات را محکوم کردند.
  
"ویکتوریا کوتس،" مشاور سیاست خارجی سناتور تد کروز در مبارزات انتخاباتی درون حزبی، گفته است رسانه ها اظهارات تد کروز را در این خصوص بد منعکس کرده اند.
 
وی گفت شکی نیست که ما خواستار روابطی خوب با دوستان خود در جامعه مسلمانان آمریکا هستیم که نمی خواهند قربانی تروریسم شوند.
 
رئیس جمهور آمریکا نیز در واکنش به این اظهارات گفت درباره دیدگاه تحت نظر قرار دادن برخی مناطق یا مسلمانان که مطرح می شود باید بگویم من هم اکنون از کشوری خارج شده ام (کوبا) که تحت نظرقرار دادن جامعه را پیش گرفته بود و پدر سناتور کروز نیز از همین کشور فراری شد و به آمریکا آمد.
 
کوتس در واکنش به اظهارات اوباما نیز ضمن به تمسخر گرفتن اوباما گفت وی در کشوری خارجی از پشت میکروفون برای انتقاد از یک آمریکایی دیگر صحبت می کند در حالی که  همه تلاش تد کروز برای افزایش امنیت آمریکاست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار