مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ورود 9 هزار و 108 گردشگر جمهوری آذربایجان از مرز بیله سوار به استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی زاده گفت: آمار مسافران ورودی از پایانه مرزی بیله سوار با 9 هزار و 108 گردشگر جمهوری آذربایجان از 27 اسفند گذشته تا ششم فروردین سال جاری ثبت شده است.

وی از افزایش 26 درصدی ورود گردشگران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار در دور اول سفرهای نوروز 95 خبر داد و گفت: در این مدت میزان اقامت گردشگران در شهرستان بیله سوار مغان نیز 20 درصد افزایش داشته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان 34 هزار و 239 تردد از پایانه مرزی بیله سوار مغان از 25 اسفند گذشته تا ششم فروردین انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

حاجی زاده با بیان اینکه بیشترین اوج سفر در پایانه مرزی بیله سوار 28 اسفند با دو هزار و 503 نفر گزارش شده افزود: اوج سفر در پایانه مرزی بیله سوار با 142 دستگاه نیز در 29 اسفند ماه گذشته بوده است.

وی همچنین در زمینه تردد خودروها از پایانه مرزی بیله سوار گفت: 971 دستگاه در مدت 11 روز از 25 اسفند گذشته تا ششم فروردین در این پایانه تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی افزود: تردد اتوبوس در پایانه مرزی بیله سوار نیز با 199 دستگاه ، 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، مسافران ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.