نیم میلیون زائر از بقاع متبرکه در شهرستان شوش دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش گفت: در هفته نخست تعطیلات نوروزی، بیش از نیم میلیون مسافر نوروزی و کاروان های راهیان نور از بقاع متبرکه شوش در شمال خوزستان دیدن کردند.

محمد حسن پورنعمت افزود:در ایام تعطیلات نوروزی برنامه های متنوعی در امامزاده ها و بقاع متبرکه شوش از 27اسفند پارسال اجرا شده که تا 15 فروردین ادامه دارد که این برنامه در قالب آرامش بهاری با حال و هوای معنوی به انجام می رسد تا مسافران و گردشگران از این برنامه ها بهره ببرند.

وی گفت: بیشتر زائران از چهار بقاع متبرکه شامل آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع)، آستان مقدس دعبل خزاعی، حرم تاج العارفین و قدمگان امام حسن مجتبی (ع) استقبال می کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوش افزود:برای رفاه حال زائران و مسافرین نوروزی وکاروان های راهیان نور اقدامات رفاهی و خدماتی شامل غبارروبی و نظافت امامزادگان و بقاع متبرکه و سالنهای جانبی و نظافت سرویسها و وضوخانه، پیش بینی و آماده سازی کلیه فضاهای خدماتی مورد نیاز زائران و پاکیزه نگه داشتن صحن، رواق ها، زائرسراها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.