بیش از ۴۳ هزار نفر در ستاد های پذیرش اسکان مسافران نوروزی یزد ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی گفت:  تا پایان روز ششم فروردین، بیش از ۴۳ هزار نفر در ستادهای پذیرش اسکان مسافران نوروزی یزد ثبت نام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در یزد گفت: با توجه به استقبال پرشور مردم کشور از سفر به استان یزد، ما امسال نیز از حضور گردشگران به استان غافلگیر شده ایم.

وی افزود: ما در دور اول سفرهای نوروز تا پایان روز ششم فروردین ماه جاری توانستیم بیش از 444 هزار نفر روز را پذیرش و ثبت نام داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: از 26 اسفندماه تا پایان روز ششم فروردین 43 هزار و 105 خانوار در 16 پایگاه این ستاد پذیرش و ثبت نام شده اند که در این راستا بیشترین مسافران مراجعه کننده به استان یزد به ترتیب از استانهای خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، تهران ، اصفهان  و مازنداران بوده اند .

شیرزاد افزود: ما در ایام عید امسال نزدیک به 4 هزار کلاس درس در 420 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز کردیم و در این راستا نیز یک هزار 200 نفراز همکاران اداری ، اجرائی ، مدیران و سرایداران درارائه خدمت به مسافران با ستاد اسکان موقت نوروزی فرهنگیان استان همکاری دارند.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: یزد ، اسکان ، مدارس ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.