مردان دل‌بوسکه در سرزمین خروس‌ها برای کسب چهارمین جام یورو به مصاف حریفانشان می‌روند.

مردان دل‌بوسکه در اندیشه چهارمین جامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی اسپانیا با هدایت وینسنته دل‌بوسکه که موفق شد از 10 بازی مقدماتی این مسابقات 20 امتیاز کسب کند و در صدر مقدماتی گروه C این مسابقات قرار بگیرد.

حال این تیم در جام‌ ملت‌های اروپا 2016 فرانسه در کنار تیم‌های جمهوری چک، ترکیه و کرواسی در گروه D قرار دارد و امیدوار است، بتواند برای چهارمین بار قهرمانی در یورو را تجربه کند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال 1904 به عضویت رسمی فیفا درآمد و اولین بازی رسمی خود را در 28 آگوست 1920 مقابل دانمارک برگزار کرد.

این تیم در سال‌های 1964، 2008 و 2012 قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های اروپا را کسب کرد و در جام جهانی 2010 نیز به قهرمانی رسید.

حال تیم ملی اسپانیا با وحدت مادریدی‌ها و کاتالونیایی‌ها در صدد هستند تا چهارمین جام ملت‌های اروپا خود را کسب کنند و رکورددار این مسابقات شوند.

ترکیب لاروخا در یورو 2016 به شرح زیر است.

ایلرگ سیاس در درون دروازه قرار دارد و آلبا، راموس، پیکه و خوانفران خط دفاعی ماتادورها را تشکیل می‌دهند و در کمبربندپلانی این تیم نیز بوسکتس، فابرگاس و اینیستا توپ می‌زنند و موراتا، سیلوا و آلکامرینر مهاجمان این تیم هستند.

اسپانیا در نخستین گام خود در یورو 2016 به مصاف یاران چک می‌روند و پس از آن رو در رو ترکیه قرار می‌گیرند و سرانجام در آخرین دیدار در ورزشگاه اختصاصی بوردو مقابل کرواسی صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار