جمعی از گردشگران خارجی از آثار باستانی دزفول دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول گفت: تور پنج نفره گردشگران آلمانی همراه با گردشگرانی از استان تهران اواخر هفته گذشته وارد دزفول شدند و در سفری سه روزه از مناطق دیدنی و کوهستانی بخش شهیون دزفول دیدن کردند.

یعقوب زلقی افزود: این گردشگران علاوه بر بازدید مناطق طبیعی و دیدنی بخش شهیون از آثار باستانی شهر دزفول از جمله پل باستانی، آسیاب های آبی ،رودخانه دز و دیگر نقاط دیدنی این شهر دیدن کردند.

وی گفت: علاوه بر این تور گردشگران تاجیکستانی در سفر سه روزه خود به دزفول ضمن بازدید از مناطق باستانی و دیدنی دزفول از سیاه چادر عشایری که در چهارراه آوج دزفول برپا شده بود دیدن کردند .

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول افزود: این گردشگران در سیاه چادر عشایری از صنایع دستی تولید دزفول دیدن کردند.

زلقی گفت: نمایشگاه صنایع دستی دزفول در پارک شقایق دزفول در بخش سردشت برپا شده که همراه با سیاه چادر عشایری و پخت نان محلی پذیرای علاقمندان است.

وی افزود:ستاد نوروزی شهرستان دزفول با توزیع جزوه ، نصب بنر و تابلو نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان دزفول به مسافران نوروزی اقدام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.