شهردار آبادان گفت: 50 هزار کتابچه گردشگری آبادان در میان میهمانان نوروزی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمودرضا شیرازی اظهار داشت: در این کتابچه ها جاذبه های گردشگری، میراث فرهنگی، مکان های زیارتگاهی و یادمان های بجای مانده از 8 سال دفاع مقدس در شهرستان آبادان به هموطنان معرفی شده است.

وی به آماده سازی 3 کمپ ویژه اسکان میهمانان نوروزی در سطح شهر آبادان اشاره کرد و افزود: این کمپ ها دارای ظرفیت بالا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است و اینترنت و وای فای رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد.

شیرازی به استقرار 4 ایستگاه ' از من بپرس ' در مبادی ورودی شهر آبادان به منظور راهنمایی گردشگران و مهمانان نورزی اشاره کرد و بیان داشت: 4 دستگاه مینی بوس روزانه 350 تا 400 نفر از میهمان نوروزی را از محل کمپ های نوروزی در قالب تورهای گردشگری دو ساعت مکان های سیاحتی و مذهبی شهر را معرفی می نمایند.

شهردار آبادان تصریح کرد: با انجام اصلاح هندسی معابر هسته مرکزی شهر و تغییر جهت حرکت خودروها در مسیر خیابان های امیرکبیر و امام خمینی(ره) ترافیک در این منطقه نسبت به ایام نوروز پارسال روان تر و بهتر بود ضمن اینکه با بهره برداری از توقفگاه طبقاتی با ظرفیت پارک 700 خودرو در مرکز شهر از بارترافیکی شهر کاسته شد.

وی همچنین از برگزاری جشن 25 روزه برای ایام تعطیلات بر روی اسکله شماره 7 شرکت پالایش نفت به مناسبت جشن 90 سالگی شهرداری آبادان خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم با ایجاد فضای مفرح و شاد برای میهمانان نوروزی و به ویژه شهروندانی آبادانی اوقات خوبی برای آن ها فراهم نماییم.

محمود رضا شیرازی اذعان داشت: آبادان سال گذشته پذیرای حدود 3 میلیون 500 هزارنفر از مسافران، میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور بود که به دلیل شرایط آب و هوایی بهتر این بخش از کشور پیش بینی می شود این رقم امسال افزایش یابد.

انتهای پیام/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.