معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تا دهه فجر پارسال 1830 طرح اتمام و به بهره برداری رسید که این تعداد در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ،  در پاسخ به پرسشی درباره  مهم‌ترین اقدامات معاونت متبوعش در سال 1394، گفت: تا دهه فجر پارسال 1830 طرح به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت که این تعداد در سالهای اخیر بی‌سابقه بوده است.
 
وی برگزای دومین اجلاس رهبران مدرسه ایمن به میزبانی ایران را از اقدامات دیگر مهم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سال 1394 دانست و افزود: این اجلاس با حضور 25 کشور، 11 نهاد بین المللی و دستیار ویژه دبیر کل و رئیس بخش کاهش حوادث و بلایای سازمان ملل سازمان ملل برگزار شد و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه تامین فضاهای آموزشی ایمن مورد تحسین جهانیان قرار گرفته و تصویر خوبی از اقدامات دولت و خیرین در در اذهان جهانیان نقش بست.
 
رئیسی با بیان اینکه حضور در مراسم افتتاح طرح های ایثارگران و خانواده شهدا بهترین خاطره زندگی ام است، خاطرنشان کرد: این خانواده‌ها سرمایه‌های زندگانی و مالی خود را بدون چشمداشت در راه خدا انفاق کرده‌اند و حضور در جمع این عزیزان بسیار گوارا و شیرین است.
 
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، با تقدیر از حضور خیرین برجسته در زمینه تأمین فضا و تجهیرات مدارس آموزشی کشور، ایمن سازی 25 هزار مدرسه در زمینه وسایل گرمایشی را از دیگر اقدامات مهم امسال برشمرد و تکمیل پروژه‌های ناتمام و تلاش برای ایمنی تمام مدارس کشور را از برنامه‌های این معاونت در سال آینده دانست.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار