بین عمل کسانی که فرزند خود را از خود می دانند و عمل کسانی که فرزند خوانده می آورند هیچ ارتباطی وجود ندارد و کمبود محبت هیچ نقشی در این بین ندارد و فرزند خواندگی طبق تحقیقات جامعه شناسان بر مبنای ناباروری صورت می گیرد.

امان اله قرایی مقدم جامعه شناس درگفت و گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: طبق دیدگاه های برخی شهروندان دوری از تنهایی مهمترین عامل خواندن فرزند خوانده ها به خانه های مردم هستند. البته در این رابطه یک استثنا هم وجود دارد و آن هم کسانی هستند که تنهایی را اصل زندگی خود قرار داده و ازدواج نمی کنند و با خواندن این فرزندان به خانه خود استعدادهای شکوفا نشده خود را می خواهند در آنها ببینند.

وی افزود: بی گناهی موجودی که بر سر راه انسان قرار می گیرد، ناباروری، دوام زندگی، گریز زنان از دوران بارداری و لذت بیشتر از زندگی از عوامل دیگری هستند که در خواندن این مهمانان به خانه ها موثر هستند.

وی در پایان عنوان کرد: حضور فرزند خوانده ها در کنار فرزندان خونی مشکل ساز است و تحقیرها، چشم و همچشمی ها، ایجاد تمایزهایی که به دنبال ترجیح یکی از فرزندان بر دیگری بوجود می آید و مشکلات مختلف روحی روانی را به دنبال دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار