احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی خوزستان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی خوزستان در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله سید علی شفیعی افزود: اقتصاد مقاومتی راهکار و برنامه‌ای مهم برای توسعه و رشد و رونق اقتصادی کشور و نجات از مشکلات موجود است و رهبر معظم انقلاب با درایت و اهتمام به اعتلای کشور آگاهانه اقتصاد مقاومتی را به عنوان محور اجرای برنامه‌های اقتصادی کشور مطرح کرده است.

وی گفت: اگر به محورها و لازمه‌های اقتصاد مقاومتی در بخش اقتصاد و محورهای اجتماعی به نحوی مطلوب توجه شود و مورد و ملاک عمل مسئولان و بخش‌های مختلف کشور قرار گیرد شاهد توسعه کشور در زمینه‌های مختلف خواهیم بود .

نماینده مردم خوزستان افزود: متاسفانه آن گونه که با رهنمودهای مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی بیان نظر پرداختند شاهد اجرای سر فصل‌های آن نیستیم و در برخی موارد دولت و بخش‌های مختلف اجتماعی نسبت به اجرای آن بی توجه هستند .

آیت الله شفیعی گفت: حدود بیست سال پیش رهبر معظم انقلاب به اجرای طرح عظیم کشاورزی و استفاده از 550 هزار هکتار از اراضی استان برای پیشرفت خوزستان و افزایش تولید محصولات کشاورزی را مطرح کردند اما هنوز از اجرای این طرح خبری نیست .

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، احیا ، طرح ، اراضی ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.