وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اصفهان بیش از این می تواند در جذب سرمایه گذاری فعال باشد و امسال جذب گردشگر در اصفهان با «اقدام و عمل» رونق یافت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرتیپ حسین دهقان در بازدید از آکواریوم ناژوان اصفهان به همراه شهردار و رییس شورای اسلامی شهر  اصفهان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی «اقدام و عمل» اظهار داشت: همه دست اندرکاران نظام در تبعیت از رهبری با به کار گیری تمامی منابع خود باید در جهت رفع مشکلات فضای اقتصادی و عمرانی کمک و به آن تسریع ببخشند.

وی در خصوص همکاری وزارت دفاع و همکاری با شهرداری ها افزود: با توجه به اینکه در برخی از پروژه ها حفظ و صیانت مطرح است لذا سازمان گردشگری، شهرداری و مردم باید با هم همکاری کنند تا موانع را سریع تر از پيش روی بردارند و در این خصوص نیز وزارت دفاع وارد عمل شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سئوال که با توجه به همت دولت و نامگذاری سال آیا وزارت دفاع برنامه ویژه ای برای کمک به دولت دارد، گفت: وزرات دفاع به مقتضای ماموریتی که دارد همیشه در حال جهاد است و باید آنچه را که نیاز نیروهای مسلح برای یک دفاع تضمین شده است تولید و در اختیار نیروی مسلح قرار دهد که قطعا امسال با پیگیری بیشتری این اقدام را عملیاتی می کند.

دهقان ادامه داد:وزارت دفاع در سال 95 به تبعیت از نامگذاری سال توسط رهبری در جهت تسریع رفع مشکلات اقتصادی و عمرانی وارد عمل شده است.

وی با تاکید به اینکه اصفهان بیش از این می تواند در جذب سرمایه گذاری و رونق گردشگری فعال باشد، بیان کرد: امید داریم امسال سرمایه گذاری و رونق اقتصادی بیشتری در زمینه گردشگری داشته باشیم.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.