امام جمعه موقت سنندج گفت:قانونمند بودن وظیفه و رسالت همه ما است و باید برای جلوگیری از به خطر انداختن جان خود و دیگران در جاده‌ها باید تابع قوانین باشیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،ماموستا سید محمد سعید حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که درمسجد جامع این شهربرگزارشد، با تبریک سال نو وبا آرزوی صلح وامنیت دربین تمام مسلمانان جهان گفت: باید شکرگزار نعمات بی‌شماری که خداوند به ما انسان‌ها ارزانی کرده باشیم.

وی بااشاره به تلاش ها و خدمات نیروی انتظامی در خصوص راهنمایی رانندگان و جلوگیری از ازدیاد جرایم رانندگی افزود:همکاری و همراهی مردم با پلیس می تواند زمینه ساز کاهش ملموس جرایم رانندگی در سطح جاده ها باشد و امیدواریم این مهم با عزم همگانی مردم و مسئولان محقق شود.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد:
افزایش جرائم راهنمایی و رانندگی در واقع نوعی بازدارندگی است که موجب می‌شود رانندگان با دقت بیشتری به قوانین و مقررات احترام بگذارند.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه های این هفته به مهمان نوازی و احترام به مسافران در بین مردم کردستان اشاره کرد و گفت: انتظار می رود در ایام تعطیلات نوروزی با راهنمایی درست و منطقی مسافران، زمینه را برای مسافرت های آینده آنان به استان و ایجاد خاطره ای خوش برای آنان فراهم آوریم.

امام جمعه موقت سنندج همچنین بر تقویت وحدت در بین جامعه تاکید کرد و افزود: اگر می‌خواهیم حیات اسلام تازه و پویا باشد باید دشمنی‌ها را کنار بگذاریم و پایه‌های وحدت را با اتحاد و برادری بیش از پیش محکم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.