داروخانه ها از جمله داروخانه هایی که داروهای بیماران خاص را توزیع می کنند در تعطیلات نوروز فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر دارو و نماینده معاونت غذا و دارو در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: داروخانه های ویژه، نمازی و هلال احمر و داروخانه هایی که داروهای بیماران پیوندی، بیماران خاص، ام اس، سرطان را، توزیع می کنند، مانند سایر روزهای سال، خدمات دهی و کشیک های نوروزی این داروخانه ها، فعال است.  
دکتر حسام درستی افزود: در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، تمام خدمات بهداشتی درمانی، از سوی هر معاونت، بررسی و پیگیری می شود.  
مدیر دارو ادامه داد: بیمارستان ها و مراکز درمانی با تجهیزات و داروهای مورد نیاز مجهز و آماده خدمات رسانی به مراجعان و مسافران نوروزی هستند، تا در روزهای تعطیل هم، خدمات مناسب به مردم، ارائه شود.  
نماینده معاونت غذا و دارو در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه، اضافه کرد: دو تیم نظارتی در حوزه ستادی، بازدیدهای روزانه را از مراکز خدمات دارویی انجام و مسائل مربوط به داروهای مورد نیاز بیماران را، با بررسی و پیگیری، برطرف می کنند.
دکتردرستی گفت: در سطح استان فارس، 115 مرکز شبانه روزی در حال ارائه خدمات دارویی به مردم استان و مسافران نوروزی است.
او با اشاره به تعداد 115 مرکز در استان افزود: از این تعداد، 66 مرکز در شهر شیراز و 59 مرکز در سایر شهرستان های استان، به صورت شبانه روزی به مردم، خدمات رسانی می کنند.
نماینده معاونت غذا و دارو در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه ادامه داد: مردم از طریق سامانه مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC)، مسائل مختلف را به ستاد منتقل و تیم های نظارتی، با بازرسی از مراکز درمانی و داروخانه ها، گزارش های مردمی را، پیگیری می کنند.  
دکتر درستی اضافه کرد: تیم نظارتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراکز تولید موادغذایی را هم، در روزهای تعطیل پایش می کند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار