مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از آمادگی اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان برای اسکان شبانه 10 هزار نفر در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از کرمانشاه؛علی یوسفی‌راد گفت: اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان کرمانشاه ظرفیت اسکان شبانه پنج هزار نفر را به طور ثابت و دائم دارند.

یوسفی‌راد با بیان اینکه استان کرمانشاه هفت اردوگاه مجهز دارد گفت: در شهر کرمانشاه اردوگاه توحید، زائرسرای کربلا، زائرسرای شهید دکامی و اردوگاه تنگ کنشت و در شهرستان سرپل ذهاب نیز دو اردوگاه و در شهرستان قصرشیرین نیز یک اردوگاه آماده پذیرایی و اسکان زائرین راهیان نور هستند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه همچنین با اشاره به آماده سازی اماکن اقامتی موقت به مناسبت ایام نوروز گفت: در این راستا مجموعه‌ای با ظرفیت اسکان پنج هزار نفر به شکل کف خواب(بدون تخت) آماده شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: علاوه بر اردوگاه‌ها سایر اماکن نظیر مساجد، مدارس و... نیز برای اسکان میهمانان در نظر گرفته شده است.

به گفته یوسفی راد نوروز سال گذشته روزانه حدود 15 هزار نفر از زیارتگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان کرمانشاه دیدن کردند.

یوسفی‌راد گفت:نوروز سال گذشته حدود 150 هزار نفر در زیارتگاه ها و مناطق عملیاتی راهیان نور در استان کرمانشاه حضور پیدا کردند.

یوسفی‌راد گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی در ایام نوروز از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: اقامت ، اماکن ، بتازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.