علی تفرشی گفت: سال 94 در سه بخش جشنواره موسیقی فجر داور بودم و اتفاقات بسیاری افتاد که درست نبود.

علی تفرشی، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص اتفاقات سال گذشته خود چنین گفت: سال 94 برای من سال بدی نبود و اتفاق بدی هم پیش نیامد و انتشار آلبوم «شبت خوش باد من رفتم» برای من بهترین اتفاق بود.

وی درباره وضعیت موسیقی کشور در سالی که گذشت، توضیح داد: در حوزه موسیقی اتفاق خاص و ویژه‌ای را مشاهده نکردم، در مورد جشنواره موسیقی فجر هم که در سه بخش داور بودم و اتفاقات بسیاری افتاد که درست نبود. 

تفرشی در ادامه از بهترین خاطرات کودکی خود در ایام نوروز گفت: عید نوروز، تعطیلات و دید و بازدید و خرید لباس عید بسیار خوب و دلچسب بود و این از بهترین خاطرات من در دوران کودکی و ایام نوروز است.

وی درخصوص بهترین عیدی خود چنین گفت: اسکناس‌هایی که مادر بزرگم هدیه می‌دادند بهترین هدیه برای من بود و همیشه با ذوق زیادی این عیدی را دریافت می‌کردیم و برایمان ارزشمند بود. 

این خواننده درباره سفره هفت سین و احساس خود بر سر این سفره بیان کرد: سفره هفت سین نماد فرهنگ، تاریخ و نشاط است و خلاصه همه احساس‌های خوب است که من در این بین سبزه را خیلی دوست دارم، احساسی که در لحظه تحویل سال دارم حس شکرگزاری است و اینکه به چه صورت از خدا تشکر کنم.

تفرشی در پایان برای همه مردم آرزو کرد: برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی و تندرستی دارم چون موفقیت‌ها در گرو سلامتی روح و جسم است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار