منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری هدف ما روشن است، برای رییس جمهور محترم رقیب نمی تراشیم.

عارف: برای روحانی رقیب نمی‌تراشیم/ در مسجد نارمک خیلی نگران بودم
به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا عارف در گفتگویی با اعلام آنکه شورای شهر 96 هدف سوم ماست، گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری هدف ما روشن است، ما یک سال و نیم قبل اعلام کردیم برای رییس جمهور محترم رقیب نمی تراشیم.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه کدام لحظه در یک هفته ی منتهی به انتخابات سخت بوده است، گفت: من معمولا در روز 4 الی 5 سخنرانی داشتم، نگرانی هایی داشتم اما وقتی جایی می رفتیم که احساس می کردیم شاید گفتمان ما را به خوبی نمی شناسند این نگرانی بیشتر می شد که چه اتفاقی می افتد. مثلا در نارمک. در مسیر نارمک خیلی نگران بودم.

عارف ادامه داد: نگران به هم ریختن جو بودم که خدانکرده شعاری بدهند و فضا دو قطبی شود و درگیری بوجود بیاید. اینکه ما پیروز بشویم یا نه مهم نبود اصلا.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
آقای عارف واقعأ به فکر مردمید یا فقط دنبال جناح بازی.اگه راست میگید پس چرا از الان به فکر شورای شهر سال ۱۳۹۶ هستید. خداوند ناظر است!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
مملک را رها کردید به فکر جناح هستید مردم نه اصلاح طلب میخوان نه اصولگرا مردم کسی را میخوان که به فکر معیشتشون باشه به خاطر خدا هم که شده برید و بگذارید یه فرد دلسوز بیاد نه از قماش اصولگرا یا اصلاح طلب
Germany
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
بازم خدا خیرت بده اقای عارف با اینکه من اصول گرام ولی همین که اونقدر دیانت داری که نگران امنیت ملی هستی خدا همه خدمتگزاران به اسلام و ایران رو حفظ کند من وقتی این گونه ادبیات رو از اصلاح طلبان میشنوم خیلی خوشحال میشم و احساس غرور میکنم بازم ممنونم این باعث میشه دلها به هم نزدیک بشه !راستی اقای عارف تو سخنرانی های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری 92 گفتید اگر رییس جمهور بشید به وضع بیمه ها رسیدگی میکنید و گفتید الان بیشتر ین هزینه رو بیمار میده نه بیمه و گفتید این باید برعکس بشه یه همچین چیزی گفتید ما منتظر عمل به این وعده تون هستیم هر چند در مجلس بازم ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
بخاطر خدا انتخابات گذشت تا سال 96 هم ممکن است من یا شما زنده نباشیم . پس فکر مملکت باشیم و اینقدر مسائل جناحی رو عمده نکنیم که روز رستخیر حتما از ما سئوال خواهد شد
آخرین اخبار